lördag

Igår blev det en chill lördag försst vid 12 så åkte jag och fredrik till farst c och han köpte ett linne och jag tittade på ett par short som han tycker att jag ska köpa, men jag vet inte om jag tycker att de sitter så snyggt :/ a få se om jag köper den senare sen så åkte jag iallfall hem och solade och vi åt middag ute på verandan fr första gången i år :).. sen åkte jag till svant och gille för att titta på film efter ett tag kom också oskar, sebbe, mulle och tt först såg vi en jätte bra film men kmr inteihåg vad den hette sen såg vi någon anna film som slutade på car något och den var SKIT dåligt var nära på att somna men visste att jag skulle vidar så försökte hålla mig vaken ett tag till sen så drog jag hem till Fredrik och sov där :).
                                 image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0