jaja jag vet :P

JAJA jag vet att det va grymt länge sen jag skrev i min lilla blogg men jag hade lite mycket där ett tag så de blev ett lite uppehåll men nu ska jag försöka igen :) orkar inte berätta allt som hänt.
Men en lillten rolig sak som har hänt är att jag hitt våran gamla lägenhet som var till salu SAKNAR verkligen den lägenhet som ligger i gröndal, å en sak som är säkert är att jag ska flytta till gröndal när jag flyttar hemmifrån så grymt mysigt ställe kärlek <3 

    Vardagsrumet          Köket (som har fått balkong)       Mitt och lollos rum                                   

                                           utanför

e den inte fin ;)?

Kommentarer
Postat av: Malin

Trevligt, Jenny är tillbaka! ^^ :D

2008-05-11 @ 11:19:29
URL: http://malitoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0