hur mycket klara man av?

aså jag skojjar INTE hur mycket jag har att göra i skolan nu, de är helt sjukt.. så här ser det ut

v.21 tis: inlämning rituppgifter i konstruktion + eng gramatik prov :S (måste få g på den) 
        fre: nationelaprov i matte B
v.22. mån: prov i konstruktion (hålfastighetslära)
         ons: inlämning i tms uppgift skulle gissa på att jag måste plugga 10 h till, sedan cad B ska vara klar, så måste göra klart boken a men typ 3 timmar sedan en vg ppgift ca 5 timmar
         tors: teater uppträdande i estetisk verksam het

ockej de kanske inte ser ut att vara så mycket men det är många stora greer som man behöver lägga ner mycket tid på. jag fattar inte vrf man säter betyg den 29 lr vad de är, men man slutar inte fören den 10:e, vad ska man göra de 10 dagarn? :S Sajk tysker jag. aja men nu måste jag börja plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0