Filmning,

Ja i da så skulle vi filma in ett nyhetsprogra så idg gjorde vi repitagen det var faktisk kul :) men så bli de när man e med idoter ;P heh. det var jag, chrille, sara,denis, martin, tessan och stern a ska inte gå in på detaljer, e glad att ingen spg när vi spelade in för det måste verkligen tro att vi var helt sjuka i huvet, men de var också därför vi gjorde de hema hos mig förr att ingen skulle se :P sen så åkte vi till skolan och hade matte efter de så skulle jag ha tms men jag åkte hem för jag ska interjuva min faster så skulle ha gjort de innan men aa ibland blir de inte som man tänkt sig. Nu ska jag till fedrik ett tag men ska va hemma vid 4-5 för du får vi göster eftersom minköra bror fyller år.



-Hare gött-sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0