En helg på utö

nu sitter jag här ute på utö och har det trevligt med Elin och Madde. i går kom vi hit vid 7 tiden lagade lite mat óch tittade på hocky, trågit att sverge förlora :( jag har fått sån grym koll på hocky sen jag träffa fredrik det är helt sjukt :P men men sverge spelar ju om brunsplats i dag mot findland och det ska vi så klart också tittat på. Vi har inte gjort så mycket i dag eftersom att det är så molningt och dimigt men jagh å madde sov till halv elva medans elin var och jobba på utövärdshus. när hon kom hem så gick vi och köpte lite mat tills i kväll vi ska äta lax men potati :) gooti. sne så har vi slappat lite framför TV. A vi har det jätte bra men jag saknar Fredrik jätte mycket och så klart min lilla jess som jag inte träfat på en vecka <3 kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0