torvalla dagsläger

jag vet dålig uppdatering igen men men så kan det ju bli..

i dag så var jobbade som ledar på torvalla dagsläger och det var faktist jätte kul, barnen var jätte söta och tjejerna va hur gullig somhelst jobbad med jessica, fiia och tessan sen var det några till men de kännde jag inte som för tessan han jag inte prata med så mycket för hon hade en egen  grupp att ta hand om men jessica och fiia var aktivetets ledare så de kunnde man prata med jessica hängde en del men min lilla grupp och flymmade runt lite kul hade vi i allafall, sen ¨så började några spruta vatten på mig... inte förvånade hände samma sak när jag jobba på fotbollsskolan, men nu har vi lovat alla att det kommer att bli vatten krig på torsdag som e sista dagen. kmr nog bli riktigt blöt då :P
slutade 4 då gick vi jag jess och fiia upp till centrum för jessica skulle ha träning sen klockan sex på samma ställe så hon hann inte åka hem så vi höll henne sälskap. när jag kom hem så åt jag middag och somnade var så grymt trött e forfarande trött men jag får vänta tills att fredrik kommer klockan 12 så ska vi se färdigt en film vi började titta på och sen sova!!! längrat ska upp sen i mon 06:30, men a jag ska ju tänka på matte då som började då :P

jag var jätte duktig idag jag cyklade faktist till torvalla och hem får se om jag orkar det imon :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0