midsommar

äntligaen har bilderna kommit upp från midsommar som jag firade på landet med familjen fast de åkte ut dit en dag tidigar sen så kom jag och fredrik ut tidigt på morgonen mennär vi skulle åka ut råkade vissa fel väg :P heh eftersom jag alltid har sån koll, han blev väl lite lagom glad ;) men till slut kom vi det ligger typ långt ut på djurö mot överby btw. när vi kom tid så gick vi först och villa sen så var det midsomar mat, efter det så gick vi ner till gladängen där det var dans runt midsommar stången mm. sen så gick vi upp igen och la oss på bryggan lyssna på musik och sola det lite, innan tommy och zake skulle åka vatten skidor, jag satt i båten istället sen satt vi och chilla ett tag tills det blev middag grillat blev det super gått :)

alla utom zake  

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jenny, hoppas du har de bra där ute. Saknar dej men vi får höras heöt enkelt ;)<3

2008-06-29 @ 23:09:58
URL: http://johansdutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0